Klantenservice

Heb je een vraag over je bestelling of heb je hulp nodig om het perfecte boek te vinden voor jouw kind? Kijk even tussen de veelgestelde vragen of neem gerust contact met ons op.

Op Kinderboekjes.nl kun je allerlei kinderboeken kopen voor de kleinste prijzen. Je bent aan het juiste adres voor boeken voor bijvoorbeeld baby’s en peuters, kleuters, jonge kinderen en tieners. Hier lees je de vragen die wij vaak gesteld krijgen door klanten in hun zoektocht naar het perfecte boekje. Staat jouw vraag er niet tussen? Of heb je advies op maat nodig? Klik hier om naar de contactpagina te gaan.

Hoelang duurt het voordat mijn bestelling bezorgd wordt?

Bestel je je boekje voor 15:00 uur? Dan heb je deze in 97% van de gevallen morgen al in huis. Voor Belgische klanten duurt dit vaak twee tot drie werkdagen. Wanneer een boek niet op voorraad is kan de levering iets langer duren en ook met de feestdagen kan het door de drukte wat langer duren.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Binnen 14 dagen na ontvangst kun je je bestelling zonder opgave van reden te annuleren. Hier dien je wel zelf de verzendkosten voor te betalen, echter komen we je graag tegemoet door de helft van deze kosten te betalen. Dit komt neer op €1,50 als het door de brievenbus past en €2,50 als het om een pakketje gaat. Het retourlabel voor dit verminderde tarief kun je aanvragen via de Track & Trace link van je bestelling.

Kan ik mijn bestelde boek ruilen?

Zeker. Mail hiervoor naar info@kinderboekjes.nl. Wel dien je hiervoor zelf de verzendkosten te dragen.

Kan ik het opgegeven afleveradres nog wijzigen?

Wanneer je per abuis het verkeerde adres hebt doorgegeven of wanneer een ander afleveradres toch beter uitkomt kun je met ons contact opnemen om dit te laten wijzigen. Doe dit wel zo snel mogelijk; zodra het boek verzonden is (vaak al op dezelfde dag) kunnen wij het adres niet meer veranderen.

Wat als het boek beschadigd aankomt?

Bij Kinderboekjes gaan wij uiteraard zeer zorgvuldig met alle boeken om. Toch kan het voorkomen dat een boek beschadigd raakt tijdens de verzending. Maak in dat geval een foto van het boek en neem contact op met onze klantenservice door te mailen naar info@kinderboekjes.nl, of door via WhatsApp een berichtje te sturen naar +31 6 20 95 35 94. Wij kunnen dan met een passende oplossing komen, zoals bijvoorbeeld een exemplaar kosteloos naleveren wanneer we kunnen zien dat het boek daadwerkelijk beschadigd is.

Van welke betaalmethoden kan ik gebruik maken?

Om af te rekenen kun je gebruik maken van iDeal, Creditcard en Bancontact.

Een boek dat ik wilde bestellen staat niet meer op jullie website. Komt deze nog terug?

Wij doen ons best te allen tijde een zo breed mogelijk assortiment aan kinderboeken aan te bieden. Dit neemt natuurlijk niet weg dat een boek soms uitverkocht kan raken. Wanneer dit het geval is kunnen wij niet met zekerheid zeggen wanneer en of we het boek weer in ons assortiment zullen krijgen. Heb je een leuk boek op het oog? Bestel deze dan snel om teleurstelling te voorkomen.

De waardering van kinderboekjes.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 8.3/10 gebaseerd op 605 reviews.