Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kinderboekjes.nl. Wij doen ons uiterste best om alle klachten naar tevredenheid af te handelen. Ons uitgangspunt hierbij is altijd: klant is koning!

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het altijd nog mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van kinderboekjes.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 8.5/10 gebaseerd op 939 reviews.